Garantijos

Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės surinkimo ir eksploatavimo sąlygos.

Nusipirkus baldus, prieš juos surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu info@stalai-kedes.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Kokybiški baldai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose nurodytą terminą ir tik laikantis aukščiau nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. SVARBU - jei planuojate grąžinti prekę, jokiais būdais jos nesurinkinėkite, kadangi surinkta prekė yra dėvėta, jos atgal nepriimsime.

Vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217, netinkami baldai keičiami analogiškais jums tinkamais. Jums patogiu laiku, pas jus atvyksta mūsų kurjeris su medžiagų pavyzdžiais, katalogais, baldų pavyzdžiais ir kitomis priemonėmis, kurių pagalba galite išsirinkti jums tinkamą baldą. Kurjerio atvykimas - nemokamas.

Pagal taisykles:

  • Keičiamas baldas turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Baldas turi būti Pirkėjo nesugadintas;
  • Baldai turi būti nepraradę prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai keičiamas nekokybiškas baldas);
  • Grąžinamas baldas turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautas;

Atkreipiame dėmesį, kad:

Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnį. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:

3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms baldų dalims.
  • Kokybiškų surinktų baldų grąžinti negalima.
  • Kai baldai buvo surinkti nesilaikant instrukcijos ir dėl to atsirado brokas, baldų grąžinti negalima.
  • Norint grąžinti baldą be priežasties, tai galima padaryti tik abipusiu šalių sutarimu ir tuo atveju pirkėjas atgauna 70% sumokėtos sumos už baldus, bei padengia transportavimo, bei baldų iškrovimo kaštus.
  • Perkant internetu ar ne prekybos vietoje, grąžinimo kainą turės sumokėti pats pirkėjas.

 

 

                                       

DnB Nord Swedbank Citadele Danske bankas SEB bankas Nordea Šiaulių bankas Medicinos bankas
LKU maxima money narvesen Paysera pastas perlo_paslaugos
Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Naršydami toliau sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti - STALAI KĖDĖS privatumo politikoje.